Известие

Collapse
No announcement yet.

Програмиране на ключ ГТВ централно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Програмиране на ключ ГТВ централно

    Здравейте,наскоро си купих ново ГТВ,колата я взех от 1-ви собственик,има си 3-те ключа-червен с гумен бутон и емблема,тъмно червен/кафяв,ярко червен объл.Има си и стикер с 4 цифрения код.

    Отворих ярко червения ключ с гумен бутон за дистанционно отваряне и затваряне,вътре си е наличен чипа за имобилайзера,записах му кода.

    Отворих и тъмно червения ключ,също с наличен чип за имобилайзера,записах и неговия код,същия е.

    В червения ключ с гумен бутон липсваше платката с батерията,всъщност транспондера за централното отключване/заключване.

    Взех платка от същия ключ от АР 156,поставих работеща батерия и ги сложих в моя ключ.При натискане червения диод свети.

    Как да обуча дистанционното за моя автомобил ?
    Имам ли имобилайзер сега?

    При закачане на МУЛТИ ЕКУ СКАН РЕГИСТРИРАНА 1.7 пише,че имобилайзера е изключен.Защо?Възможно ли е защото ключа е доближен и е на контакт за да мога да направя диагностика и всъщност ИЗКЛЮЧЕН означава ДЕКОДИРАН(приет от компютъра) или означава ,че системата е изключена ?

    Поздрави на всички колеги !

    Очаквам само сериозни мнения

  • #2
    За да обучиш приемника за "новия" ключ, доколкото ми е известно ще е необходим код за програмирането му.

    По въпроса с имобилайзера, къде точно в MES (FES) го виждаш това съобщение?

    Най сигурният начин за да разбереш, каква и ситуацията с имобилайзера е, ако можеш да извадиш въпросния чип на който си записал номера (това всъщност е транспондера) и да пробваш да запалиш само с механиката на ключа.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Относно имобилайзера-на еку двигател,при работещ двигател,също и при ключ само на контакт.

      Ами май най-лесно ще е да извадя чипа и да пробвам да запаля без него,както ме посъветва колега !

      За ключа да отваря централното ще стане ли?
      Може ли да се направи и какво точно ще е необходимо ?

      Поздрави и благодаря за точното мнение !

      Comment


      • #4
        За обучаването на приемника с "нов" ключ, имам само бегла представа от това което съм чел:

        За целта трябва да се осъществи диалог с приемника през К-линията, която иначе му служи за връзка с фабрична аларма (с какъв точно софтуер също не знам). След това трябва да се въведе парола, която да вкара приемника в режим "обучение" за да запомни новото дистанционно.

        Може и да греша. Надявам се някой по-запознат да ти помогне.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Колега ГТВ има ли аларма,иначе за другото представата ти е вярна ,изчетох доста по въпроса...

          ГТВ има ли с фабрична аларма ,освен английските ?
          Говорим за фаза 2 и нагоре...

          Comment


          • #6
            Не знам дали твоята има, но и да има и да няма, приемникът за дистанционните е един и същ и винаги има К-линия изведена на пин. Когато няма аларма, въпросният пин е свободен. Доколкото знам той не е изведен на диагностичната букса, както другите К-линии (ECU, ABS, airbag.....)

            PS:

            Сега погледнах схемата при мен и установих, че К-линията на приемника е изведена на пин 11 от диагностичната букса. Иначе на буксата на самия приемник това е пин 2.
            Предполагам, че и при теб не е много по-различно.
            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 23:13.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Мерси за инфото колега,твойта кола фаза 1 ли е,за да сравня информацията.

              Питам защото има разлики при фазите,имам фаза 2,няма аларма,има чип платка на скоростния лост против кражба и чип в ключа за имобилайзера,аларма и сирена няма.

              Имам и Фаза 3,с падащи стъкла при натискане на ключалката,имобилайзер,пак няма аларма,но въпросната има централно дистанционно от ключа,точно нейния ключ правя и темата е за него.

              Четох в интернет ,че само само английските ГТВ има заводска аларма и сирена в дясно под капака зад фара,някои имат различни ключове с дистанционно за аларма.

              Тъй като твойта е с ляв волан,предполагам,че е фаза 1,уточнявам,защото искам да следвам максимално инструкциите и да мога да се доверя на информацията,която получавам.

              Поздрави !

              Comment


              • #8
                Не, моята е 166 - ца

                Съветвам те да потърсиш колегите Ilko Ivanov или OEM. Предполагам, че те ще хвърлят доста повече светлина по въпроса.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Все пак благодаря за мненията колега !

                  Ами аз съм пуснал тема тук,отворена е за всички,надявам се,ако някой знае нещо да пише

                  Като цяло това с ключа не е голяма драма,въпрос на време е да го оправя,иначе чета в нета,питам майстори,не съм опрял до форума ,ако тук в тая тема никой не ми пише,да не си оправа ключа

                  Това,което мога да кажа на други колеги със същия проблем-може да се направи,ключа трябва да се обучи,платката от гумирания червен ключ става за няколко модела,поставя се,или се обучава или се разменя един чип,който във всеки ГСМ магазин мога да го запоят или човек с минимални умения да запоява на платка,опира до това дали имаш този чип или трябва да обучаваш наново чипа(там си има едни 4 цифрени кодове и ръчни комбинации),"ампулката" на имобилайзера се чете при ключар пък,където се и нарязва самия ключ

                  И сега тъпото е ,че аз отворих темата,писах евентуално как се решава проблема след като сам изнамерих информацията,надявам се ,да бъде полезен на колеги.

                  А моя ключ за да си го обуча,нямаше да има проблем ако имах чипа от мойта платка,просто да го запоя,другия вариант ми е да обуча новия като го "отключа" с 4 цифрения му код,трябва днес да питам за него,а на мойте ключове си имам 4 цифрения им код,имам си инсталацията в колата,само платката в ключа нямам,,,,ей късмет...

                  Остава някакъв вариант с въвеждане на нови параметри,чрез компютъра-нека ако някой знае и може да помага да ме светне по тоя въпрос,не искам да ми върши работата,само съвет да даде

                  Comment


                  • #10
                    На мен единия ми ключ има странно поведение. Може да пали колата, демек имобилайзера си го разпознава, но алармата - не. Не можах да намеря как да я науча да го познава :-/
                    Събирам помощи за 911 GT2

                    Comment


                    • #11
                      Кой ключ е това колега ?

                      Аз вече му хванах цаката как се обучават тия червените с гумения бутон,вече съм експерт

                      Пиши на лично ако искаш .

                      Comment


                      • #12
                        Баш единия от червените с бутона
                        Събирам помощи за 911 GT2

                        Comment

                        Working...
                        X